Przejdź do głównej zawartości

Pochodzenie do dziewczyn w rzeczywistości, a zagadywanie do nich na portalach randkowych. Jak bardzo to się różni?




Na rynku mamy obecnych wiele ofert różnych portali matrymonialnych.



 Pominiemy je jednak w tym artykule i przejdziemy dalej. Poza wieloma takimi ofertami mamy oczywiście portale randkowe na których możesz z powodzeniem znaleźć miłość na całe życie, lub przelotną przygodę. Jeżeli nie chce Ci się tracić czasu na poszukiwania w rzeczywistości, warto korzystać z takich portali, lub w drugą stronę,  jeżeli jesteś zdesperowany to spróbuj. Teraz bardzo modne stały się np. czaty regionalne ale moim zdaniem są to tylko jednorazowe spotkania. Powiem tak, każde miejsce ponoć jest dobre, ale ja jednak uważam ze nie jest to taki sam fun jak robienie tego na żywo. Mimo to jednak czasem pada deszcz, czasem nie mam w ogóle humoru etc. I wychodzi tak, że trzeba zdać się na portale randkowe. Podczas zakładania konta na takim portalu warto pamiętać, żeby w odpowiedni sposób wypełnić profi. To bardzo popularny błąd – dużo osób ma kiepsko wypełnione profile, profile te wręcz krzyczą << nie mam nic ciekawego do powiedzenia o sobie>>. Pamiętaj jednak, żeby sprzedawać na takim portalu przede wszystkim siebie. Nie chodzi o  to, żeby poderwać byle co, a Twój profil krzyczał ,,nie szukam tej jedynej, mam nadzieję, że wpadnie obojętnie jaka”.

Najlepiej kierować się opiniami z internetu wybierając portal randkowy pod siebie. Na rynku jest ich naprawdę wiele od tych darmowych po płatne. Ja ostatnio korzystam z portalu edarling opinie o nim można przeczytać w załączonym linku. Kończymy dygresję :)

Po wypełnieniu profilu nadszedł czas na pierwsze rozmowy z dziewczynami. Na początku trzymamłem się prostych reguł. Jeśli rozmowa jakoś idzie to staram się dążyć do tego, żeby spotkanie było jak najszybciej. Najlepiej już następnego dnia, a jak się uda tego samego to już w ogóle kosmos.
Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się za pierwszym razem to nie poddawaj się! Napisz od razu do innej atrakcyjnej kobiety na portalu randkowym. Mam w tym trochę doświadczenia i wydaje mi się to najrozsądniejszą taktyką, żeby wyjść na swoje i nie tracić nie potrzebnie czasu.



Komentarze