keskiviikko 10. elokuuta 2011

Rakkauden aikaa..!

12.7. on virallinen hää-päivämme. Mietin aina, että löytyykö maailmasta oikeesti miehiä jotka muistavat hää-päivänsä. Tätä asiaa mietin myös kahdeksan vuotta sitten, kun meidät vihiitiin ja toisillemme valat vannoimme. Mielessä kävi heti papin aamenen jälkeen, että mahtaako tuo ukko kulta muistaa vuoden päästä meidän ensimmäistä hää-päiväämme. Ensimmäistä virallista hää-päiväämme ei voi olla muistamatta, koska juuri sinä päivänä kotiuduimme kuopuksen kanssa synnytyslaitokselta. Entäpä nyt 8-vuotta myöhemmin tai ennen sitä? Kyllä mulla on maailman paras mies. Niin viime vuonna hää-päivänämme kuin tänäkin vuonna rakkaani saapui työpäivän päätteeksi antamaan ison pusun ja seuraava kuva kertoo sata sanaa siitä kuinka hän todellakin rakastaa minua edelleen näiden yhteistemme vuosien jälkeen. Niin rakastan myös minä.
 
 
Punainen ruusukimppu ja geisha suklaarasia.Näitä sain viime vuonna ja niitä sain tänävuonnakin ja tuli oikeaan osoitteeseen, koska minä rakastan geisha suklaata ja jos mies minulle ruusuja tuo niin varmasti tietää, että punaiset ovat suosikkini!! 

 Forever yours..-love you forever-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elma tapahtuma!

Helsingin messukeskus täyttyi ihmisistä ja elämästä viime viikonlopulla huippuunsa. Messukeskuksessa järjestetty Elma-taphtuma toi yhteen ...